Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

BESTELLEN & BETALEN

  • Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel?

    Ja dit kan zeker!

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Wanneer u na het plaatsen van de bestelling en het verrichten van de betaling (controleer of het bedrag van uw rekening is afgeschreven) geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het contractformulier of bel naar de winkel.


    Controleer voordat u contact met ons opneemt twee zaken:

    1. De orderbevestiging staat niet in uw spamfolder
    2. De betaling is goed gegaan. Is dit niet het geval, dan kunt u uw bestelling opnieuw plaatsen zonder contact te leggen want dan is deze in zijn geheel niet verwerkt.
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Zolang u nog geen email ontvangen heeft, kunt u telefonisch contact met ons opnemen om de order aan te laten passen of te annuleren.


    Zodra een bestelling verzonden is, kunt u deze niet meer annuleren of wijzigen. Wat u wel kunt doen staat vermeld bij verzenden en retourneren.

VERZENDEN EN RETOURNEREN

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken?

    Nadat wij uw bestelling verwerkt hebben, ontvangt u een bericht/e-mail met hierin de track & trace code van het verzonden pakket.

  • Binnen welke termijn kan ik een bestelling terugsturen

    Voor het retourneren  van uw bestelling of een deel daarvan hanteren wij een aantal regels:

    1. U kunt zonder opgave van reden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling deze geheel of gedeeltelijk retourneren.
    2. De te retourneren artikelen dienen in een ongeopende en niet beschadigde orginele verpakking teruggestuurd te worden.
    3. Elke retourzending dient via het contactformulier aangemeld te worden onder vermelding van de track&trace code van PostNL of andere dienstverlener zodat wij de retourzending kunnen volgen en u de bevestiging heeft dat de zending door ons ontvangen is.

    Retourneren kan binnen de wettelijke termijn en op twee manieren:


    1. U kunt uw bestelling of gedeelte daarvan terugbrengen in de winkel. U ontvangt dan het aankoopbedrag van de (gedeeltelijke ) bestlling retour. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
    2. U kunt uw zending retour sturen via PostNL en ons via het contactformulier het track&trace nummer sturen. Zodra De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening en het door u betaalde bedrag (exclusief verzendkosten van de aankoop) wordt teruggestort op uw bankrekening.
Share by: